Offentlig ledelse og strategisk kommunikation

Pris

Papirbog
325,00 kr
Medlemspris
260,00 kr
af Heidi Salomonsen (red.)
Udgave 1, 2013 | ISBN 9788757424997
208 sider | Softcover
  • OM BOGEN
  • I SAMME SERIE

Denne bog beskriver en række centrale ledelsesudfordringer, som knytter sig til strategisk kommunikation i forbindelse med interne kommunikationsprocesser. Heriblandt i forløb med forandringer og digitalisering samt i forbindelse med kommunikationen med medierne, for eksempel under kriser. Men også når man som leder ønsker at arbejde strategisk med sit omdømme.

Bogens udgangspunkt er, at der er en række særlige kendetegn ved den offentlige sektor, både i de offentlige organisationer og i deres omgivelser, som skaber nogle specielle udfordringer. Det gælder også for offentlige lederes håndtering af de strategiske kommunikationsprocesser. Derfor diskuterer en række af bidragene, hvorledes mere generiske kommunikationsteorier kan oversættes til en sammenhæng, der gælder for den offentlige sektor.

Læs mere