Caroline Heide-Jørgensen


Udgivelser

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Bogen er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet. Denne fjerde udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2020.

Se flere titler inden for Erhvervsreguleringsret

 

Læs mere
Udgave 4, 2020 | 430 sider | ISBN 9788757449037

Pris

E-bog Papirbog
585,00 kr 650,00 kr
Medlemspris Medlemspris
468,00 kr 520,00 kr

Regelsamling i konkurrenceret

Danske og EU-retlige konkurrenceregler

Regelsamling i konkurrenceret er delt op i to dele, der giver overblik over henholdsvis de danske og de EU-relaterede regler, love og bekendtgørelser. Denne fyldestgørende regelsamling i konkurrenceret vil gøre det muligt for de studerende at holde sig orienterede i det relevante regelmateriale og dermed opnå en større forståelse for området.

Regelsamling i konkurrenceret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen. 

Se alle titler inden for Erhvervsreguleringsret

Læs mere
Udgave 7, 2019 | 744 sider | ISBN 9788757446418

Pris

Papirbog
420,00 kr
Medlemspris
336,00 kr

Regelsamling i markedsføringsret

Danske & EU-retlige konkurrenceregler

Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.

Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.

Se alle titler inden for Erhvervsreguleringsret

Læs mere
Udgave 7, 2019 | 741 sider | ISBN 9788757446395

Pris

Papirbog
420,00 kr
Medlemspris
336,00 kr

Advertising Law

Markering Law and Commercial Freedom of Expression
Læs mere
Udgave 1, 2013 | 574 sider | ISBN 9788757495744

Pris

E-bog
640,00 kr
Medlemspris
512,00 kr