En del af forlagets udgivelser udkommer også som e-bøger.
Se det store udvalg af e-bøger via linket herunder.
Søren Sandfeld Jakobsen, ph.d., cand.jur. et merc.jur., er professor ved Juridisk Institut, Aalborg Universitet, hvor han primært forsker i medie- og informationsret. Han har tidligere bl.a. arbejdet som advokat og som kontorchef i Erhvervsministeriet.
Denne omfattende fremstilling beskæftiger sig med henholdsvis dansk og international sportsret.
Udgave 2 2017 | 618 sider | ISBN 9788771981162
Denne omfattende fremstilling beskæftiger sig med henholdsvis dansk og international sportsret.
Udgave 2 2017 | 618 sider | ISBN 9788757438796
Mediejura for journalister behandler de væsentligste mediejuridiske emner og spørgsmål.
Udgave 1 2016 | 388 sider | ISBN 9788771980219
Mediejura for journalister behandler de væsentligste mediejuridiske emner og spørgsmål.
Udgave 1 2016 | 388 sider | ISBN 9788757437591
Teleretten er et retsområde i hastig udvikling. Bogen giver på den baggrund en samlet fremstilling af de regler, der regulerer telemarkedet i Danmark.
Udgave 1 2014 | 491 sider | ISBN 9788757428810
Teleretten er et retsområde i hastig udvikling. Bogen giver på den baggrund en samlet fremstilling af de regler, der regulerer telemarkedet i Danmark.
Udgave 1 2014 | 491 sider | ISBN 9788757497168
”Medieretten” udgør den første samlede fremstilling af de retsregler, der regulerer medierne eller har særlig betydning for disse.
Udgave 1 2013 | 952 sider | ISBN 9788757495911
”Medieretten” udgør den første samlede fremstilling af de retsregler, der regulerer medierne eller har særlig betydning for disse.
Udgave 1 2013 | 964 sider | ISBN 9788757420746
Denne udgivelse giver en opdateret fremstilling af e-handelsretten. I forhold til tidligere udgaver af bogen, der særligt fokuserede på e-handelsdirektivet og e-handelsloven, er fokus i denne udgave bredere i lyset af, at udviklingen har vist, at andre retskilder spiller en mindst lige så stor rolle i forbindelse med e-handel.
Udgave 3 2011 | 488 sider | ISBN 9788757421187
Denne udgivelse giver en opdateret fremstilling af e-handelsretten. I forhold til tidligere udgaver af bogen, der særligt fokuserede på e-handelsdirektivet og e-handelsloven, er fokus i denne udgave bredere i lyset af, at udviklingen har vist, at andre retskilder spiller en mindst lige så stor rolle i forbindelse med e-handel.
Udgave 3 2011 | 488 sider | ISBN 9788757494662