Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

CV

Cand.jur. (Københavns Universitet) 1992

Introduktionsstipendiat (KU) 1992

Advokatfuldmægtig & senere advokat, Advokataktieselskabet Viltoft & Høberg-Petersen 1992-95

manuduktør i formueret (KU) 1992-96

Ansat på Københavns Universitet 1995

Bøger af Caroline Heide-Jørgensen

Iværksætterens juridiske udfordringer

Iværksætterens juridiske udfordringer

En håndbog for iværksættere og deres rådgivere

af Janie C. Nielsen, Jørgen Bek Weiss Hansen, Søren Brinkmann, Mathias Dahlerup Krarup, Henriette Bjerg, Eva Møland Tørsleff, Katja Wittrock Brandt, Linda-Sophia Danielsen, Morten Høgh-Petersen, Jakob Beier, Jane Thorhauge Møllmann, Ole Schmidt, Jens Schovsbo, Peter Pagh, Ivan Sørensen, Tomas Krüger Andersen, Caroline Heide-Jørgensen, Linda Nielsen, Jesper Lau Hansen (red.) & Peter Blume

Jura, for iværksættere, opleves ofte som en hindring i kampen om at gøre den gode idé til en levedygtig virksomhed. Sådan behøver det ikke at være.

Udgave 2 2017 | 484 sider | ISBN 9788757437393

Pris DKK 525,00
Medl. DKK 420,00

Regelsamling i Konkurrenceret

Regelsamling i Konkurrenceret

Danske og EU-retlige konkurrenceregler

af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Konkurrenceret giver overblik over henholdsvis de danske og de EU-relaterede regler, love og bekendtgørelser

Udgave 4 2015 | 624 sider | ISBN 9788757434446

Pris DKK 395,00
Medl. DKK 316,00

Regelsamling i Markedsføringsret

Regelsamling i Markedsføringsret

Danske og EU-retlige markedsføringsregler

af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.

Udgave 4 2015 | 468 sider | ISBN 9788757434453

Pris DKK 350,00
Medl. DKK 280,00

Aims and Values in Competition Law

Aims and Values in Competition Law

af Caroline Heide-Jørgensen (red.), Christian Bergqvist (red.), Ulla Neergaard (red.) & Sune Troels Poulsen (red.)

This book brings together essays discussing the topic of Aims and Values in Competition Law from different angles.

Udgave 1 2013 | 336 sider | ISBN 9788757427998

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

Advertising Law

Advertising Law

Markering Law and Commercial Freedom of Expression

af Caroline Heide-Jørgensen

This book is about Advertising Lawand freedom of speech. It takes it's outset in Danish law and analyses Danish Advertising Law and EU harmonisation in the area

Udgave 1 2013 | 574 sider | ISBN 9788757495744

Pris DKK 640,00

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen

Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven.

Udgave 2 2012 | 393 sider | ISBN 9788757424836

Pris DKK 575,00
Medl. DKK 460,00

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen

Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven.

Udgave 2 2012 | 393 sider | ISBN 9788757495713

Pris DKK 460,00

Konkurrenceretten i EU

Konkurrenceretten i EU

af Caroline Heide-Jørgensen, Peter Stig Jakobsen, Simon Evers Kalsmose-Hjelmborg, Jan Magne Juuhl-Langseth, Ulla Neergaard, Sune Troels Poulsen, Charlotte Friis Bach Ryhl & Jens Schovsbo

Bogen behandler de EU-konkurrenceretlige regler for virksomhederne.

Udgave 3 2009 | 1408 sider | ISBN 9788757418453

Pris DKK 1400,00
Medl. DKK 1120,00

Konkurrenceretten i EU

Konkurrenceretten i EU

af Caroline Heide-Jørgensen, Peter Stig Jakobsen, Simon Evers Kalsmose-Hjelmborg, Jan Magne Juuhl-Langseth, Ulla Neergaard, Sune Troels Poulsen, Charlotte Friis Bach Ryhl & Jens Schovsbo

Bogen behandler de EU-konkurrenceretlige regler for virksomhederne.

Udgave 3 2009 | 1408 sider | ISBN 9788757493764

Pris DKK 1120,00

Reklameret

Reklameret

Konkurrenceret og kommerciel ytringsfrihed

af Caroline Heide-Jørgensen

Bogen indeholder analyser af de retlige spørgsmål, som den markedsføringsretlige regulering rejser.

Udgave 1 2008 | 565 sider | ISBN 9788757414332

Pris DKK 760,00
Medl. DKK 608,00

Reklameret

Reklameret

af Caroline Heide-Jørgensen

Bogen indeholder analyser af de retlige spørgsmål, som den markedsføringsretlige regulering rejser.

Udgave 1 2008 | 565 sider | ISBN 9788757492125

Pris DKK 600,00