Caroline Heide-Jørgensen

Caroline Heide-Jørgensen

CV

Cand.jur. (Københavns Universitet) 1992

Introduktionsstipendiat (KU) 1992

Advokatfuldmægtig & senere advokat, Advokataktieselskabet Viltoft & Høberg-Petersen 1992-95

manuduktør i formueret (KU) 1992-96

Ansat på Københavns Universitet 1995

Bøger af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Konkurrenceret

Regelsamling i Konkurrenceret

Danske og EU-retlige konkurrenceregler

af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Konkurrenceret giver overblik over henholdsvis de danske og de EU-relaterede regler, love og bekendtgørelser

Udgave 4 2015 | 624 sider | ISBN 9788757434446

Pris DKK 395,00
Medl. DKK 316,00

Regelsamling i Markedsføringsret

Regelsamling i Markedsføringsret

Danske og EU-retlige markedsføringsregler

af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.

Udgave 4 2015 | 468 sider | ISBN 9788757434453

Pris DKK 350,00
Medl. DKK 280,00

Aims and Values in Competition Law

Aims and Values in Competition Law

af Caroline Heide-Jørgensen (red.), Christian Bergqvist (red.), Ulla Neergaard (red.) & Sune Troels Poulsen (red.)

This book brings together essays discussing the topic of Aims and Values in Competition Law from different angles.

Udgave 1 2013 | 336 sider | ISBN 9788757427998

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

Advertising Law

Advertising Law

Markering Law and Commercial Freedom of Expression

af Caroline Heide-Jørgensen

This book is about Advertising Lawand freedom of speech. It takes it's outset in Danish law and analyses Danish Advertising Law and EU harmonisation in the area

Udgave 1 2013 | 574 sider | ISBN 9788757495744

Pris DKK 640,00

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen

Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven.

Udgave 2 2012 | 393 sider | ISBN 9788757424836

Pris DKK 575,00
Medl. DKK 460,00

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen

Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven.

Udgave 2 2012 | 393 sider | ISBN 9788757495713

Pris DKK 460,00

Konkurrenceretten i EU

Konkurrenceretten i EU

af Caroline Heide-Jørgensen, Peter Stig Jakobsen, Simon Evers Kalsmose-Hjelmborg, Jan Magne Juuhl-Langseth, Ulla Neergaard, Sune Troels Poulsen, Charlotte Friis Bach Ryhl & Jens Schovsbo

Bogen behandler de EU-konkurrenceretlige regler for virksomhederne.

Udgave 3 2009 | 1408 sider | ISBN 9788757418453

Pris DKK 1400,00
Medl. DKK 1120,00

Konkurrenceretten i EU

Konkurrenceretten i EU

af Caroline Heide-Jørgensen, Peter Stig Jakobsen, Simon Evers Kalsmose-Hjelmborg, Jan Magne Juuhl-Langseth, Ulla Neergaard, Sune Troels Poulsen, Charlotte Friis Bach Ryhl & Jens Schovsbo

Bogen behandler de EU-konkurrenceretlige regler for virksomhederne.

Udgave 3 2009 | 1408 sider | ISBN 9788757493764

Pris DKK 1120,00

Reklameret

Reklameret

Konkurrenceret og kommerciel ytringsfrihed

af Caroline Heide-Jørgensen

Bogen indeholder analyser af de retlige spørgsmål, som den markedsføringsretlige regulering rejser.

Udgave 1 2008 | 565 sider | ISBN 9788757414332

Pris DKK 760,00
Medl. DKK 608,00

Reklameret

Reklameret

af Caroline Heide-Jørgensen

Bogen indeholder analyser af de retlige spørgsmål, som den markedsføringsretlige regulering rejser.

Udgave 1 2008 | 565 sider | ISBN 9788757492125

Pris DKK 600,00