Studier i offentlig ledelse, styring og forvaltning

Serien sætter fokus på den offentlige sektor og særligt ledelse, styring og forvaltning. Den offentlige sektor er præget af en række særlige vilkår og kendetegn, både i de offentlige organisationer og i deres omgivelser, som skaber nogle helt særlige udfordringer. Udgivelserne betragter disse ud fra forskellige syn, heriblandt strategisk kommunikation og forandring. 

Redaktion - Carsten Greve, professor på CBS & Niels Ejersbo, lektor.

Hent faktablad

Side 1 af 212NæsteSe alle
Kollektivt samarbejde under kommunernes effektivisering

Kollektivt samarbejde under kommunernes effektivisering

af Nana Wesley Hansen

Hvordan praktiseres den særlige form for samarbejde under fortsatte øgede krav om kommunernes effektivisering?

Udgave 1 2015 | 250 sider | ISBN 9788757434057

Pris DKK 325,00
Medl. DKK 260,00

Resultatstyring i den offentlige sektor

Resultatstyring i den offentlige sektor

Studier i offentlig ledelse, styring og forvaltning

af Mads Bøge Kristiansen (red.)

Titlen skaber et fundament for en bedre forståelse af resultatstyringens potentialer, begrænsninger, udfordringer og paradokser.

Udgave 1 2014 | 334 sider | ISBN 9788757432770

Pris DKK 395,00
Medl. DKK 316,00

Styring og motivation i den offentlige sektor

Styring og motivation i den offentlige sektor

af Lotte Bøgh Andersen & Lene Holm Pedersen

Bogen fokuserer på forholdet mellem den ansatte, lederen og de anvendte styringsredskaber i den offentlige sektor.

Udgave 1 2014 | 124 sider | ISBN 9788757424973

Pris DKK 200,00
Medl. DKK 160,00

Styring og motivation i den offentlige sektor

Styring og motivation i den offentlige sektor

af Lotte Bøgh Andersen & Lene Holm Pedersen

Bogen fokuserer på forholdet mellem den ansatte, lederen og de anvendte styringsredskaber i den offentlige sektor.

Udgave 1 2014 | 124 sider | ISBN 9788757498417

Pris DKK 200,00

Offentlig ledelse og strategisk kommunikation

Offentlig ledelse og strategisk kommunikation

af Heidi Salomonsen (red.)

Denne bog beskriver en række centrale ledelsesudfordringer, som knytter sig til strategisk kommunikation i forbindelse med interne kommunikationsprocesser.

Udgave 1 2013 | 208 sider | ISBN 9788757424997

Pris DKK 325,00
Medl. DKK 260,00

Side 1 af 212NæsteSe alle

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk