Strategisk ledelseskommunikation

- Erhvervslivets ledelse med visioner, missioner og værdier

af Anders Bordum & Jacob Holm Hansen


Udgave 1 2005
420 sider
ISBN: 9788757413441

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 488,00)DKK 610,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Bogen giver et omfattende overblik over strategisk ledelseskommunikation. Den præsenterer og analyserer visioner, missioner og værdier fra de 50 største virksomheder i Danmark. Resultatet af undersøgelsen er mildest talt overraskende. De færreste store virksomheder i Danmark lever op til en række væsentlige krav, som kan stilles til strategisk ledelseskommunikation.

Blot det at få adgang til samtlige visioner, missioner og værdier fra de 50 største virksomheder giver inspiration, mulighed for læring og et godt praktisk og teoretisk grundlag at diskutere ud fra.

Bogen henvender sig til alle, der ønsker at forstå strategisk ledelseskommunikation og brugen af visioner, missioner og værdier.