Strategic CSR Communication

af Mette Morsing & Suzanne C. Beckmann


Udgave 1 2006
304 sider
ISBN: 9788757415872

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 236,00)DKK 295,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

"Strategic CSR Communication" spells out why CSR is now high on the corporate agenda, how such programmes can be communicated effectively, even to the most ardent of anti-capitalists, and what the benefits and barriers of an integrated approach to CSR communications might be.

Få 15% i rabat på din første bestilling >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
15% i rabat på din første bestilling

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser: