Nytænkning

1001 metoder til kreativ forandring

af Tom Bjerregaard


Udgave 1 2007
384 sider
ISBN: 9788757416664

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 376,00)DKK 470,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Alle taler om kreativitet, innovation og forandring, men hvordan gør man, så forandringen bliver nytænkende, mærkbar, holdbar og reelt forandrende. Dette giver bogen et bredtfavnende og mangfoldigt bud på.

"Nytænkning" bygger bro mellem ønsket om forandring og muligheden for forandring. Den fortæller på sin finurlige og humoristiske måde, hvordan man kan gribe processen an og byder på en overflod af metoder og ideer, der bygger på mange års erfaring.

Forfatteren følger hele den kreative forandringsproces fra det tidspunkt, hvor problemet opstår og skal undersøges over den kreative fase, hvor ideerne skal skabes til fasen hvor ideerne skal forbedres og føres ud i livet. For en ide, der ikke føres ud i livet er værdiløs.

Bogen understreger, at nytænkning og forandring kræver, at man reviderer sin tænkning, at man giver nytænkningen plads og gode vilkår. Det kræver en vis portion mod og viljen til at opgive gammeltænkningen, der er den lineære, logiske tænkning, der kan tage pusten fra enhver kreativ tanke og aflyse alle forandringerne.

At læse "Nytænkning" er i sig selv en kreativ forandringsproces, fordi læseren opfordres til at holde pauser undervejs - timeouts, hvor man kan foretage sig noget helt andet. Forfatteren kommer med talrige forslag til, hvad man kan gøre i disse timeouts, og det er ikke kedeligt.