Markedsret Del 2

Markedsføringsret og konkurrenceværn

af Palle Bo Madsen


Udgave 6 2015
350 sider
ISBN: 9788757434194

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 480,00)DKK 600,00
e-BogDKK 480,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010).

Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til Markedsret Del 1  (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Markedsret Del 3.

Se flere bøger inden for Immaterial-, konkurrence- og markedsret.

Få 15% i rabat på din første bestilling >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
15% i rabat på din første bestilling

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser: