Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen


Udgave 2 2012
393 sider
Indbinding: Softcover
ISBN: 9788757424836

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 460,00)DKK 575,00
e-BogDKK 460,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Denne lærebog er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven, men bogens struktur og opbygning er i meget vidt omfang en fortsættelse af Koktvedgaards lærebog.

Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet.

NB: Der kan være et par ekstra leveringsdage på denne bog. 

Få 15% i rabat på din første bestilling >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
15% i rabat på din første bestilling

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser: