Kommunikationsfagets håndværk og teori

af Henrik Juel (red.)


Udgave 1 2009
210 sider
ISBN: 9788762903647

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 172,00)DKK 215,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

At blive god til kommunikation - fagligt og professionelt - kræver både håndværk og teori. Kommunikationsopgaver er situerede, konkrete, og den gode kommunikatør er åben over for hver kommunikationsopgaves særlige karakter og målgruppe, mediets muligheder, stilens og formens betydning. Samtidig forholder den gode kommunikatør sig teoretisk og kritisk reflekterende - også til sin egen rolle.

I denne bog inviterer en gruppe engagerede undervisere fra Roskilde Universitets succesfulde Kommunikationsuddannelse (cand.comm.) inden for i deres arbejdende workshopper og fortæller om de faglige principper, om håndværket, erfaringerne, teorierne og de aktuelle udviklingslinjer.

Bogen henvender sig både til studerende og undervisere såvel som den reflekterende praktiker.

Få 15% i rabat på din første bestilling >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
15% i rabat på din første bestilling

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser: