Kommunikation om innovation

Fra brændende vision til levende organisationskultur

af Susanne Rubæk & Morten Svalgaard Nielsen


Udgave 1 2016
263 sider
Indbinding: Softcover
ISBN: 9788757433371

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 396,00)DKK 495,00
e-BogDKK 396,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Verden er fuld af innovation. Nye teknologier, nye produkter, nye serviceydelser og helt nye industrier er dukket op.

Hvordan du kommunikerer om innovation, er afgørende, når du vil skabe mærkbar formidling, der kan omsættes til konkret handling.
At kommunikere om innovation er en særlig form for kommunikation, der stiller skærpede krav til, at lederen er kreativ, tillidsskabelse, autentisk og mestrer evnen til at udstikke en retning. At få andre mennesker til at tænke og handle innovativt gennem sin kommunikation, er dog en vanskelig opgave.

Kvalitativ innovationskommunikation forudsætter organisatorisk forståelse, og bogen bidrager af samme grund til forskelligartet indsigt i motivation, strategi, kompleksitet, ledelse, tillid, feedback, kultur, læring, storytelling og præsentation – baseret på den nyeste viden inden for områderne. Den gode nyhed er, at innovationskommunikation kan læres.
Denne bog hjælper dig til at blive en god og troværdig innovationkommunikator, der kan inspirere til at omsætte innovation fra brændende vision til levende organisationskultur.


Om forfatterne
Susanne Rubæk, cand.scient.adm., suppleret med en række proceskonsulentuddannelser. Hun har bred erfaring fra ansættelser i privat og offentlig regi, og har de seneste 12 år drevet konsulentfirmaet one:life. Hun er desuden medstifter af Danish crowdsourcing. Læs mere om forfatter Susanne Rubæk.

Morten Svalgaard Nielsen, MA i ledelses- og organisationspsykologi, forfatter og chefkonsulent i HR og ledelse hos Dansk Erhverv. Læs mere om forfatter Morten Svalgaard Nielsen.

Se flere bøger inden for organisation og ledelse

Få 15% i rabat på din første bestilling >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
15% i rabat på din første bestilling

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser: