Intern kommunikation i praksis

af Louise Riis Kistrup & Pernille Mølgaard Toft


Udgave 1 2006
151 sider
ISBN: 9788762902978

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 176,00)DKK 220,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Denne bog er målrettet dig, som arbejder med intern kommunikation på det strategiske plan eller i praksis. Det er bogens holdning, at intern kommunikation skal skabe en ligeværdig og dynamisk dialog mellem medarbejdere og ledelse og derved bidrage til at opfylde organisationens overordnede strategi.

Bogen giver dig gode råd og redskaber til arbejdet med at lægge en kommunikationsplan for intern kommunikation. Du kan blandt andet læse om, hvorfor intern kommunikation bør være dialogisk og strategisk og basere sig på organisationens mission, vision og værdier. Efter-følgende giver bogen gode tips til, hvordan du kan sikre det strategiske fundament i praksis og sammensætte kommunikationskanalerne på en måde, som modsvarer medarbejdernes informationsbehov. Sidst kan du læse om vigtigheden af at fastsætte succeskriterier, og om hvordan du måler og evaluerer kommunikationsaktiviteterne.

Undervejs kan du blive inspireret af, hvordan organisationer som Danisco, DR, Jyske Bank, NCC og PET håndterer deres interne kommunikation og giver medarbejderne mulighed for at deltage i den interne dialog.