Organisation og Ledelse

På denne side finder du et bredt udsnit af faglitteratur inden for organisation og ledelse. Organisationen er livsnerven i samfundet, og teorier om organisationen spiller en vigtig rolle i diskussioner om ledelse og magtfordeling, motivation og kultur, strategi og forandring. Vores udvalg spænder fra teoretisk indsigt i de organisatoriske processer til de nyeste managementstrategier og -tendenser i hhv. det offentlige og private. Udforsk bøger, der kan styrke dit teoretiske grundlag og få en masse nye værktøjer, som du kan anvende i din hverdag. 

The Danish Industrial Foundations

The Danish Industrial Foundations

af Steen Thomsen

This book is about industrial foundation ownership of business companies and what we can learn about it from the Danish evidence.

Udgave 1 2016 | 209 sider | ISBN 9788757436891

Pris DKK 298,00
Medl. DKK 238,40

Projektlederskab - effekt til tiden

Projektlederskab - effekt til tiden

De seks ledelsesroller

af John Ryding Olsson

Bogen tager fat i lederrollen og kan betragtes som en overbygning til de mange projektbøger, der findes.

Udgave 1 2016 | 551 sider | ISBN 9788757422245

Pris DKK 495,00
Medl. DKK 396,00

Innovationsbarometeret

Innovationsbarometeret

Højere effektivitet og kvalitet i den offentlige sektor gennem innovation

af Ole Bech Lykkebo

Bogen er verdens første statistik om offentlig innovation. Bogen sætter tal på, hvor mange offentlige arbejdspladser, som indfører nye produkter, serviceydelser mm.

Udgave 1 2016 | 266 sider | ISBN 9788757437607

Pris DKK 250,00
Medl. DKK 200,00

Beslutningsstrategi

Beslutningsstrategi

Adfærdsøkonomi som katalysator for vækst

af Sally Khallash & Brian Kaasner Kristiansen

Denne bog handler om at lære de strategier, der gør det lettere at træffe bedre beslutninger i organisationer

Udgave 1 2016 | 312 sider | ISBN 9788771980097

Pris DKK 316,00

Facilitering

Facilitering

Skab resultater gennem involvering

af Line Larsen, Cecilie van Loon & Henrik Horn Andersen

Facilitering handler om at skabe resultater gennem involvering af de menneskelige ressourcer i organisationen og skabe mening, energi og stærkere relationer mellem mennesker.

Udgave 1 2016 | 260 sider | ISBN 9788771980257

Pris DKK 296,00

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk