Generel erhvervsøkonomi

På denne side finder du udgivelser inden for generel erhvervsøkonomi. Der er tale om bl.a. brancheanalyse, økonomisk virksomhedsbeskrivelse, driftsøkonomi og praktisk statistisk metode. Det er også på denne side, at du finder en række grund- og lærebøger inden for national og international økonomi, der anvendes i undervisningen på de danske uddannelsesinstitutioner.

Side 1 af 3123NæsteSe alle
Økonomisk virksomhedsbeskrivelse

Økonomisk virksomhedsbeskrivelse

af Ove Hedegaard, Preben Melander & Charlotte Stisen Flyger

Bogen Økonomisk virksomhedsbeskrivelse giver indsigt i, hvordan virksomhedens styring kan anskues i et åbent og dynamisk perspektiv. En virksomheds økonomi kan beskrives ved hjælp af flere sprog, modeller og metoder.

Udgave 4 2016 | 278 sider | ISBN 9788757498707

Pris DKK 280,00
Medl. DKK 224,00

Økonomisk virksomhedsbeskrivelse

Økonomisk virksomhedsbeskrivelse

af Ove Hedegaard, Preben Melander & Charlotte Stisen Flyger

Bogen Økonomisk virksomhedsbeskrivelse giver indsigt i, hvordan virksomhedens styring kan anskues i et åbent og dynamisk perspektiv. En virksomheds økonomi kan beskrives ved hjælp af flere sprog, modeller og metoder.

Udgave 4 2016 | 278 sider | ISBN 9788757434828

Pris DKK 350,00
Medl. DKK 280,00

Brancheanalyse

Brancheanalyse

Erhvervs- og branchebeskrivelse i økonomisk perspektiv

af Per Vejrup-Hansen & John Kondrup

Denne bog omhandler de generelle økonomiske rammer for udviklingen i erhverv og brancher.

Udgave 1 2014 | 255 sider | ISBN 9788762904330

Pris DKK 385,00
Medl. DKK 308,00

Brancheanalyse

Brancheanalyse

Erhvervs- og branchebeskrivelse i økonomisk perspektiv

af Per Vejrup-Hansen & John Kondrup

Denne bog omhandler de generelle økonomiske rammer for udviklingen i erhverv og brancher.

Udgave 1 2014 | 255 sider | ISBN 9788762910003

Pris DKK 308,00

Erhvervsøkonomi i grundtræk

Erhvervsøkonomi i grundtræk

af Boet efter Torben Leinsdorff

En lærebog i virksomhedens driftsøkonomi og dens markedsmæssige relationer. De væsentligste aspekter i markedsføringen, den organisatoriske og økonomiske styring af virksomheden behandles.

Udgave 6 2013 | 300 sider | ISBN 9788762904132

Pris DKK 500,00
Medl. DKK 400,00

Side 1 af 3123NæsteSe alle

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk