Afsætning og markedsføring

På denne side finder du faglitteratur om afsætning og markedsføring. Her belyses varernes og tjenesteydelserne på bestemte markeder samt hvilke markedsføringsstrategier, der kan sættes i spil. Du kan også finde grund- og lærebøger, der anvendes i undervisningen på flere af de danske uddannelsesinstitutioner.

Prispsykologi

Prispsykologi

Seks adfærdsøkonomiske trin til højere priser og gladere kunder

af Sally Khallash & Ulrik Lehrskov-Schmidt

Bogen giver en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

Udgave 1 2017 | 248 sider | ISBN 9788757439786

Pris DKK 350,00
Medl. DKK 280,00

Prispsykologi

Prispsykologi

Seks adfærdsøkonomiske trin til højere priser og gladere kunder

af Sally Khallash & Ulrik Lehrskov-Schmidt

Bogen giver en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

Udgave 1 2017 | 248 sider | ISBN 9788771981780

Pris DKK 297,50

The Danish Fur Industry

The Danish Fur Industry

Structure, competitiveness and international position

af Henning Otte Hansen

In this book, the author explores the development, position, competitiveness and business economic context of the Danish fur industry.

Udgave 1 2016 | 369 sider | ISBN 9788757436198

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

Den danske pelssektor

Den danske pelssektor

Struktur, konkurrenceevne og international placering

af Henning Otte Hansen

Forfatteren beskriver i denne bog den danske pelssektors udvikling, placering, konkurrenceevne og erhvervsøkonomiske rammer

Udgave 1 2016 | 370 sider | ISBN 9788757433142

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
Hold dig fagligt opdateret

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser:

i
For at forhindre misbrug af denne blanket, skal du sætte kryds i feltet. Eventuelt bliver du bedt om at indtaste en tekst, der vises som et billede.