Afsætning og markedsføring

På denne side finder du faglitteratur om afsætning og markedsføring. Her belyses varernes og tjenesteydelserne på bestemte markeder samt hvilke markedsføringsstrategier, der kan sættes i spil. Du kan også finde grund- og lærebøger, der anvendes i undervisningen på flere af de danske uddannelsesinstitutioner.

The Danish Fur Industry

The Danish Fur Industry

Structure, competitiveness and international position

af Henning Otte Hansen

In this book, the author explores the development, position, competitiveness and business economic context of the Danish fur industry.

Udgave 1 2016 | 369 sider | ISBN 9788757436198

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

Den danske pelssektor

Den danske pelssektor

Struktur, konkurrenceevne og international placering

af Henning Otte Hansen

Forfatteren beskriver i denne bog den danske pelssektors udvikling, placering, konkurrenceevne og erhvervsøkonomiske rammer

Udgave 1 2016 | 370 sider | ISBN 9788757433142

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

Mediemålinger

Mediemålinger

af Peter S. Mortensen

Udgave 1 1998 | 778 sider | ISBN 9788762901360

Pris DKK 790,00
Medl. DKK 632,00

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk