Afsætning og markedsføring

På denne side finder du faglitteratur om afsætning og markedsføring. Her belyses varernes og tjenesteydelserne på bestemte markeder samt hvilke markedsføringsstrategier, der kan sættes i spil. Du kan også finde grund- og lærebøger, der anvendes i undervisningen på flere af de danske uddannelsesinstitutioner.

Prispsykologi

Prispsykologi

Seks adfærdsøkonomiske trin til højere priser og gladere kunder

af Sally Khallash & Ulrik Lehrskov-Schmidt

Bogen giver en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

Udgave 1 2017 | 248 sider | ISBN 9788757439786

Pris DKK 350,00
Medl. DKK 280,00

Prispsykologi

Prispsykologi

Seks adfærdsøkonomiske trin til højere priser og gladere kunder

af Sally Khallash & Ulrik Lehrskov-Schmidt

Bogen giver en metodisk og systematisk proces til at sætte den optimale pris på ethvert produkt eller service.

Udgave 1 2017 | 248 sider | ISBN 9788771981780

Pris DKK 315,00
Medl. DKK 252,00

Den danske pelssektor

Den danske pelssektor

Struktur, konkurrenceevne og international placering

af Henning Otte Hansen

Forfatteren beskriver i denne bog den danske pelssektors udvikling, placering, konkurrenceevne og erhvervsøkonomiske rammer

Udgave 1 2016 | 370 sider | ISBN 9788757433142

Pris DKK 450,00
Medl. DKK 360,00

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
Hold dig fagligt opdateret

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser:

i
For at forhindre misbrug af denne blanket, skal du sætte kryds i feltet. Eventuelt bliver du bedt om at indtaste en tekst, der vises som et billede.