Kommunikation

På denne side finder du udgivelser, der omhandler kommunikation i bred forstand. Du kan bl.a. finde publikationer om emner inden for kommunikation og innovation, kommunikation i virksomheder, strategisk kommunikation, kommunikation på nettet, organisationskommunikation, intern kommunikation, branding gennem kommunikation.

Kort, klart og klikbart

Kort, klart og klikbart

Web-tekster, der virker

af Nanna Friis

Med denne praktiske og pædagogiske håndbog kommer du hele vejen rundt om at skrive godt til nettet. Du bliver taget ved hånden og får en grundig gennemgang af de helt særlige præmisser, der hersker på nettet.

Udgave 1 2016 | 164 sider | ISBN 9788762904507

Pris DKK 200,00

Kommunikation om innovation

Kommunikation om innovation

Fra brændende vision til levende organisationskultur

af Morten Svalgaard Nielsen & Susanne Rubæk

Denne bog hjælper dig til at blive en god og troværdig innovationkommunikator, der kan inspirere til at omsætte innovation fra brændende vision til levende organisationskultur.

Udgave 1 2016 | 263 sider | ISBN 9788757499001

Pris DKK 396,00

Kommunikation om innovation

Kommunikation om innovation

Fra brændende vision til levende organisationskultur

af Susanne Rubæk & Morten Svalgaard Nielsen

Denne bog hjælper dig til at blive en god og troværdig innovationkommunikator, der kan inspirere til at omsætte innovation fra brændende vision til levende organisationskultur.

Udgave 1 2016 | 263 sider | ISBN 9788757433371

Pris DKK 495,00
Medl. DKK 396,00

Modarbejder eller medarbejder

Modarbejder eller medarbejder

Forandringskommunikation skaber samarbejde

af Annette Franck

Få svar på hvordan bedre resultater og mere trivsel i forandringsledelse skabes.

Udgave 1 2016 | 144 sider | ISBN 9788757499896

Pris DKK 220,00

Troværdighed kommer indefra!

Troværdighed kommer indefra!

Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation

af Helle Bertram

Skab troværdighed i kommunikationen. Få konkrete værktøjer med Troværdighed kommer indefra!

Udgave 1 2015 | 88 sider | ISBN 9788762904217

Pris DKK 160,00
Medl. DKK 128,00

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk