Immaterial-, konkurrence- og markedsret

Dette område behandler problemstillinger om immateriel- konkurrence- og markedsret. Immaterielretten er betegnelsen for de regler, som regulerer og beskytter ophavsretten til litterære og kunstneriske værker, design, varemærker m.fl. Konkurrenceretten regulerer regler, som skal være med til at sikre den frie konkurrence på markedet mellem erhvervsdrivende virksomheder. Endeligt dækker markedsretten den kommercielle afsætning af varer, markedsføringen og forbrugerbeskyttelsen. Inden for dette emne finder du juridiske udgivelser såsom Brug af varemærker i digitale medier, Immaterialret, EU-direktiverne om ophavsret, Designeret, Databeskyttelsesret, Fusionskontrol i Danmark m.fl.

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen

Denne tredje udgave af "Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret" er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer og opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2017.

Udgave 3 2017 | 433 sider | ISBN 9788757439977

Pris DKK 600,00
Medl. DKK 480,00

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret

af Caroline Heide-Jørgensen

Denne tredje udgave af "Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret" er baseret på de tidligere udgaver af bogen. Der er foretaget en del ændringer og opdateringer i forhold til de tidligere udgaver, men bogens struktur og opbygning er bibeholdt. Bogen er søgt ført ajour til 1. juli 2017.

Udgave 3 2017 | 433 sider | ISBN 9788771981469

Pris DKK 510,00

Regelsamling i Konkurrenceret

Regelsamling i Konkurrenceret

Danske & EU-retlige konkurrenceregler

af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Konkurrenceret er delt op i to dele, der giver overblik over henholdsvis de danske og de EU-relaterede regler, love og bekendtgørelser.

Udgave 5 2017 | 647 sider | ISBN 9788757439939

Pris DKK 395,00
Medl. DKK 316,00

Regelsamling i Markedsføringsret

Regelsamling i Markedsføringsret

Danske & EU-retlige markedsføringsregler

af Caroline Heide-Jørgensen

Regelsamling i Markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler.

Udgave 5 2017 | 634 sider | ISBN 9788757440003

Pris DKK 350,00
Medl. DKK 280,00

Lovsamling 2017- Immaterialret

Lovsamling 2017- Immaterialret

af Morten Rosenmeier (red.)

Lovsamlingen indeholder de væsentligste og mest centrale immaterialretlige regler. Indholdet er udvalgt og sammensat, så det dækker den studerendes behov for en basis regelsamling i undervisningen såvel som til eksamen.

Udgave 2 2017 | 210 sider | ISBN 9788757436686

Pris DKK 160,00
Medl. DKK 128,00

LinkedIn

Bliv en del af vores netværk

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
Hold dig fagligt opdateret

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser:

i
For at forhindre misbrug af denne blanket, skal du sætte kryds i feltet. Eventuelt bliver du bedt om at indtaste en tekst, der vises som et billede.