Forandringsledelse og kommunikation

af Eva Parum


Udgave 1 2013
336 sider
ISBN: 9788757426175

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 308,00)DKK 385,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Strategisk forandringsledelse og kommunikation er i dag blevet et generelt rammevilkår for alle virksomheder og organisationer, hvor forandrin­gernes kompleksitet samt deres påvirkning af lovgivning samlet set har ført til et paradigmeskift.

I denne bog præsenteres og analyseres tre strategiske perspektiver på forandringsledelse og kommunikation, som har baggrund i empirisk funderet forskning. Der indgår en lang række cases om forandringsledelse og kommunikation i danske virksomheder, og bogen henvender sig til læsere, der ønsker at få indsigt i hvorledes man kan forstå eller gå i gang med forandringsprojekter, i stedet for at bygge for meget på ”learning by doing”.

Titlen tager alle de klassiske teorier om forandringsledelse og kommunikation og sætter dem i et dansk perspektiv. For eksempel får man i bogen en fyldig gennemgang af nogle af de begivenheder, der har sat forandringsledelse på dagsordenen i Danmark. Forfatter Eva Parum demonstrerer med denne bog indsigtsfuld viden og stort overblik, når hun viser koblingen mellem klassiske teorier og danske mellemstore virksomheder.

Bogens force er, at den repræsenterer forskning på dansk og er fyldt med aktuelle cases, der er relevante for danske læsere. Man kan derfor let overføre bogens pointer direkte til en kendt hverdag, fremfor altid at skulle oversætte udenlandske casevirksomheder og situationer til en dansk kontekst. På den måde kan enhver med interesse for ledelse og kommunikation drage nytte af bogens mange eksempler.

 Udforsk flere bøger inden for kommunikation og ledelse