Digitaliseringens paradokser

12 virksomheders erfaringer med hastig forandring

af Søren Schultz Hansen & Jan Horsager


Udgave 1 2017
210 sider
Indbinding: Softcover
ISBN: 9788757437140

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 280,00)DKK 350,00
e-BogDKK 297,50
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Bogen er den første, der med afsæt i dagligdags erfaringer og eksempler fra velkendte danske virksomheder viser, hvordan ledere arbejder med og reflekterer over digitaliseringens mest presserende spørgsmål.

Bliv guidet gennem den digitale transformations udfordringer og muligheder, og bliv introduceret til fem paradokser, der er opstået i mødet mellem en gammel, industriel verden og en ny, digital virkelighed.

Bliv bl.a. klogere på, hvordan Bang & Olufsen er ved at blive disruptet – af sig selv. Hvorfor MobilePay blev en succes, på trods af at betalingsappen havde den laveste kvalitet. Og hvorfor det var helt efter planen, at Sundhedsplatformen blev udrullet i en ufærdig udgave.

   


Udforsk flere bøger inden for Organisation og Ledelse


Tilmeld dig nyhedsmailen i dag >

Tilmeld dig nyhedsmailen i dag
Hold dig fagligt opdateret

Tilmeldingsformular til Djøf Forlags nyhedsbrev

*Vælg dine interesser:

i
For at forhindre misbrug af denne blanket, skal du sætte kryds i feltet. Eventuelt bliver du bedt om at indtaste en tekst, der vises som et billede.