Design og Branding

- midler til målet?

af Cecilie Skovsbøl Andersen


Udgave 1 2008
249 sider
ISBN: 9788762903319

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 160,00)DKK 200,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

"Design og Branding - midler til målet?" er inspirerende nytænkning til, hvordan virksomheder konkret formår at kommunikere strategisk, kreativt, differentieret og fokuseret.

Forfatterne har en ny og forfriskende tilgang til at forene det visuelle med det verbale, det emotionelle med det rationelle og det kreative med det strategiske. Alt sammen for at illustrere, hvordan virksomheder bedst opbygger og revitaliserer stærke og unikke vinderkoncepter.

Læs bogen og lær hvordan design og branding bliver vejen til succes!