Æstetisk kommunikation

af Ole Thyssen (ansv. red.) & Frederik Stjernfelt (ansv. red.)


Udgave 1 2000
211 sider
ISBN: 9788762901735

Køb denne titel

Papirbog(Medlemmer DKK 264,00)DKK 330,00
Antal:
Læseprogram:   
E-bogen kan kun læses med programmet Adobe Digital Editions.
Autorisering:Programmet skal autoriseres med dit personlige Adobe ID. Få et Adobe ID her.
Levering:Inden for 10 min. efter køb pr. e-mail.  Linket i e-mailen er gyldigt i 30 dage.
Returret:Da der er tale om straks-levering accepterer du ved køb, at du ikke har returret.
Udskriving:Du kan udskrive 1 gang.
Copy/paste:10 sider til andre programmer som eksempelvis Word.


LÆS MERE OM E-BØGER HER

Om bogen

Denne bog skaber større klarhed om to centrale begreber, der tit giver anledning til misforståelser - æstetik og kommunikation.

Alle former for kommunikation indeholder ud over deres information et helt spektrum af æstetiske elementer. Men hvilken rolle spiller den æstetiske dimension for kommunikationen?

Bogens styrke ligger i, at analysen bliver konkretiseret i en række bidrag om fx ledelsesretorik, reklame, design, image-dannelse, arkitektur og organisationers æstetiske profil.

"Æstetisk kommunikation" henvender sig til forskere, lærere og studerende inden for sociologi, kommunikation, filosofi og kunst. Men også alle andre læsere vil kunne føje nye elementer til deres forståelse af kommunikation og æstetik.