Intern kommunikation

Rådgiverhåndbogen

– værktøjer og metoder til værdiskabende rådgivning

Rådgivning er en kompleks proces, der kræver indsigt i de irrationelle elementer, som ofte opstår under en rådgivning. For at bidrage til en værdiskabende rådgivning har rådgiveren brug for en rådgiverfaglighed, der inkluderer metoder og værktøjer, som rækker ud over rådgiverens faglige ekspertise, og hindrer den enkelte rådgiver i at brænde ud og føle sig professionel ensom.

Læs mere
Udgave 1, 2017 | 180 sider | ISBN 9788757435559

Pris

E-bog Papirbog
202,50 kr 225,00 kr
Medlemspris Medlemspris
162,00 kr 180,00 kr

Kommunikation om innovation

Fra brændende vision til levende organisationskultur

Hånden på hjertet – hvor ofte har dine medarbejdere eller kolleger haft anledning til at tænke: “Hvad betyder innovation for mig?” “Hvorfor alle de farverige PowerPoints? Jeg kan ikke relatere til pointerne, og ved ikke, hvordan de skal omsættes til konkret innovation?”. Måske var dine taler veldrejede og imponerende. Måske var idéerne tillokkende. Men alligevel efterlod det organisationen med tvivl om, hvordan alt dette skulle omsættes i det konkrete arbejdsliv.

Læs mere
Udgave 1, 2016 | 263 sider | ISBN 9788757433371

Pris

E-bog Papirbog
445,50 kr 495,00 kr
Medlemspris Medlemspris
356,40 kr 396,00 kr

Modarbejder eller medarbejder

Forandringskommunikation skaber samarbejde

Forandringskommunikation trænger til forandring. Uanset om du er topleder, mellemleder eller projektleder, og uanset om du arbejder i en stor organisation eller et lille team, er du forandringsleder. Forudsætningen for at lykkes er, at dine kolleger og medarbejdere vil samarbejde med dig om forandringsopgaver. 

Baseret på forfatterens praktiske erfaring og brede faglige baggrund giver bogen konkrete arbejdsmetoder og anvisninger til:

Læs mere
Udgave 1, 2014 | 140 sider | ISBN 9788757433531

Pris

E-bog Papirbog
247,50 kr 275,00 kr
Medlemspris Medlemspris
198,00 kr 220,00 kr