Ekstern kommunikation

Politisk kommunikation i humanistisk perspektiv

I denne antologi introducerer ni kommunikationsforskere læseren til politisk kommunikation i humanistisk perspektiv. Bogen tager afsæt i en diskussion af det komplekse kommunikationsteoretiske felt i en offentlighedsteoretisk ramme. Forfatterne udforsker kritisk selvsamme afsæt gennem kapitlernes unikke perspektiver.

Læs mere
Udgave 1, 2020 | 257 sider | ISBN 9788757443899

Pris

Papirbog
320,00 kr
Medlemspris
256,00 kr

Bedre forhandling

Når vi ikke ser forhandlingen, bliver vi snydt

Vi forhandler hele tiden. Nogle forhandlinger er vi opmærksomme på. Dem har vi forberedt og sat i bås som forhandlinger. Det gælder, når vi skal købe hus eller forhandle løn, når vi skal have en kontrakt på plads på vores arbejde eller en bedre rente i banken. Andre forhandlinger finder sted, uden at vi opdager dem. Eller i hvert fald uden at vi anerkender dem som egentlige forhandlinger.

Læs mere
Udgave 2, 2019 | 230 sider | ISBN 9788757442229

Pris

E-bog Papirbog
342,00 kr 380,00 kr
Medlemspris Medlemspris
273,60 kr 304,00 kr

Troværdighed kommer indefra!

Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation

Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse. Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet vores troværdighed. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den!

 

I denne bog får du værktøjer til at:

Læs mere
Udgave 1, 2015 | 88 sider | ISBN 9788762904217

Pris

Papirbog
160,00 kr
Medlemspris
50,00 kr