- Bøger
- Tidsskrifter
- Danish Journal of Management and Business
- Dansk Sociologi
- EU-ret & Menneskeret
- FIRE Journal
- Juristen
- Kendelser om fast ejendom
- Nationaløkonomisk Tidsskrift
- Nordisk Administrativt Tidsskrift
- Nordisk Tidsskrift for Selskabsret
- Samfundsøkonomen
- Tidsskrift for Miljø
- Økonomi og Politik
- Økonomistyring og informatik (lukket i 2017)
- Online
- Forfattere
- Undervisere
- Semesterstart 2021
- Katalog
- Jurabibliotek.dk
Ekstern kommunikation
Politisk kommunikation i humanistisk perspektivI denne antologi introducerer ni kommunikationsforskere læseren til politisk kommunikation i humanistisk perspektiv. Bogen tager afsæt i en diskussion af det komplekse kommunikationsteoretiske felt i en offentlighedsteoretisk ramme. Forfatterne udforsker kritisk selvsamme afsæt gennem kapitlernes unikke perspektiver.
Udgave 1, 2020 | 257 sider | ISBN 9788757443899
|
Pris |
Bedre forhandlingNår vi ikke ser forhandlingen, bliver vi snydt Vi forhandler hele tiden. Nogle forhandlinger er vi opmærksomme på. Dem har vi forberedt og sat i bås som forhandlinger. Det gælder, når vi skal købe hus eller forhandle løn, når vi skal have en kontrakt på plads på vores arbejde eller en bedre rente i banken. Andre forhandlinger finder sted, uden at vi opdager dem. Eller i hvert fald uden at vi anerkender dem som egentlige forhandlinger.
Udgave 2, 2019 | 230 sider | ISBN 9788757442229
|
Pris |
Troværdighed kommer indefra!Sådan skaber du troværdighed i professionel kommunikation Markedsføringskronerne fosser ud af tv, aviser, radio og sociale medier for døve ører. Vi har mistet tiltroen til store virksomheder, kendte politikere og sågar vores egen ledelse. Hvorfor? Fordi vi, der arbejder professionelt med kommunikation, har glemt at bruge vores sunde fornuft. Vi har mistet vores troværdighed. Og hvad værre er: Vi stoler for sjældent på, at den ”sande historie” er god nok. Men det er den! I denne bog får du værktøjer til at:
Udgave 1, 2015 | 88 sider | ISBN 9788762904217
|
Pris |